Blog. Skrevet d. 17. november 2017 af Lau Christensen.

Kontorlokaler i Kolding

Da mit team og jeg rykkede til Kolding i april 2016 var vi på udkig efter nogle kontorlokaler, som indeholdt alt det nødvendige for at kunne drive en god forretning.

Eftersom vi anvender rigtig mange af vores timer på kontoret, er det essentielt at arbejdsmiljøet er i top – herunder: spiseforhold, toiletforhold, men i høj grad også mødeforhold.

I vores beslutningsproces havde vi flere gode muligheder i spil. Blandt andet havde vi en rigtig god fremvisning ved et kontorfællesskab Kolding drevet af Mercur. Det gode ved lige netop disse kontorlokaler, var i høj grad placeringen i forhold til motorvejsnettet, men også den centrale placering i Kolding by. Ligeledes kunne vi ved at vælge sådan en løsning, slippe for unødvendig administrations-arbejde, da stort set alt det nødvendige ved sådan et kontormiljø er inkluderet i huslejen.

Dog var der på daværende tidspunkt ingen ledige lokaler, i forhold til vores søgning.  Dette resulterede i at vi fandt nogle andre lokaler midt i Kolding. Her sidder vi i dag og arbejder – 4 fuldtidsansatte, 1 deltidsansat og 1 praktikant på lige knap 170kvm. Vi er dygtigt team, der sammen gør hinanden stærkere.

Jeg vil anbefale at man gør sit forarbejde grundigt, således man har noget at sammenligne med. Se gerne 3 – 4 forskellige lokaler, før I tager den endelige beslutning.

Indlægget kan indeholde udegående links.